Tuesday, March 3, 2009

Kerudung Merah Samar

Errrr...sorrylah, posting up a piccie of me (macam vain pulak kan tempek gambar sendiri aje) *malu* Just to show you my new pink tudung. Eh apehal lak nak tayang tudung lak ni?Bukannya apa, Mr. AKO yang belikan when he was in Jakarta recently. Saya merasa sangat terharu dia memilih dan membelikan tudung untuk saya. Katanya dia nampak tudung pink ini dan terus teringat pada saya lalu membelinya. Thank you lyvm.


Saya merasakan bahawa sayalah orang yang paling squeaky clean dan wangi di dunia sekarang ini sebab saya baru lepas melalui regiment bersama produk2 yang terdapat di gambar ini. Inilah antara produk2 kegemaran saya. Tidaklah berjenama gah. Biasa2 sahaja tetapi I really love 'em! Clarins Pure Melt makeup remover (pemberian kakak ipar) diikuti dengan Shurah Delima Papaya facial wash & Himalayan Walnut face scrub. Skin Food Avocado Rich shampoo & conditioner. Strawberry Shortcake shower gel, Body Shop Cocoa Butter body scrub & Sabai -Arom Basil Foot Scrub (love this to bits -bought in Phuket). Boots Strawberry Jelly Body Cream (bought in Boots Bangkok-sangat yummy bau dia macam nak makan!!) Lama saya di kamar mandi bersiram tadi. 

Yeayyy!!! Dah replenish stock buah2an. Isi rumah saya ni kalau takde fruits tak sah. Banana itu kesukaaan kesemua anak2 saya dan bapa mereka. Navel Sunkist orange tu, kegemaran saya dan anak2, bapa mereka tak suka makan oren. Ada satu jenis buah lagi iaitu jambu air, favourite anak kedua saya. Tak sempat snap gambar, dia dah bawa lari :)

Mmmmmmm....sedapnya!
Manis betul dan semerbak baunya yang sweet and fresh menyelinap masuk ke rongga2 lubang hidung saya lalu memberikan signal kegembiraan kepada otak saya.

Ehhh...lama tak makan cempedak. Mana nak cari ni? Eh heh...


Nite2 all. Sleep tight. See ya!

4 comments:

iNa said...

wi,
ina pun pakai himalayan tu, tapi facial cleanser dia & scrub dia je...bestttt!!!

superheroes' mom said...

Ina,
tu'ah, i will try the cleanser also selepas my current cleanser ni habis. i heard the shampoo & conditioner pun sgt bagus. rambut gugur jadi sihat and tumbuh balik.

Anonymous said...

Antara produk produk kecantikan cik puan, saya paling minat background sheet cover tu la... Memang saya minat sejak dulu lagi!!

superheroes' mom said...

en. ako
tertera di atas bukan produk kecantikan, tapi lebih kepada produk mandian. Anda pun tahu kalau produk kecantikan ada penuh di atas meja solek tetapi jarang2 sekali digunakan ;)

hmmnnn, You'll Never Walk Alone... he he

OF LOVE. OF LIFE. OF US

Daisypath Anniversary Years Ticker