Monday, October 20, 2008

Little Pinky Missy

Psssttttt...
Kotak apa ni? Alah, tak payah berteka-teki sebab sudah jelas tertera gambar dan nama bende yang dimaksudkan. he he he.

Nintendo DS Lite saya yang berwarna merah jambu. he he he.
Di bawah ini, 'pouch' khas untuk Little Pinky Missy saya. he he he. Adik saya yang menghadiahkan pada saya. Pouch itu je, DS nye tidak. DS itu si jantung hati saya yang hadiahkan. 
Apabila pouch dibuka, ta daaaa..... itulah dia penghibur hati saya. Sangat comel, cantik dan amat menyeronokkan. he he he.
Dan ini pula bila saya dah 'on'kan dia. Saya sangat suka main game 'Cooking Mama'. he he he.
Jika anda ingin mengetahui perihal Nintendo DS Lite ini, silalah ke sini. Mana tau, anda pula akan menjadi pemilik si cilik hebat ini. he he he.

Maaf, banyak sangat he he he dalam tulisan saya kali ini. Saya sangat excited. Itulah sebabnya.

ps: sungguhpun saya tidak mempunyai kelapangan masa yang banyak untuk bermain dengan Little Pinky Missy saya kerana kesibukan menguruskan tugasan harian, peruntukan sejam yang saya ada selepas kesemua anak2 saya tidur saya gunakan dengan sepenuhnya untuk bermesra bersama Missy. Sudah cukup memadai untuk membuat saya tersenyum sebelum enak dibuai mimpi.

3 comments:

Faridah Zulkiflie said...

yeahhhh... cooking mama!!!

Anonymous said...

Sangat sedih, sebab saya tidak ada itu Nitendo DS.. tidak ada orang yang mahu belikan untuk saya...

superheroes' mom said...

mr. anon, jangan lah sedih. mana tau rezeki anda. mungkin dapat hadiah masa deepavalli?

OF LOVE. OF LIFE. OF US

Daisypath Anniversary Years Ticker