Saturday, April 17, 2010

BabySitting Twinkle!

Yesterday I babysat my cutie niece Twinkle for 5 hours heehee. We had quite a good time kan Twinkle? She is three and a half months already. Wow, so fast kan. Macam baruuuuu je I jenguk dia kat hospital. Masa tu kecik je, now dah chubby wubby dah. Alhamdulillah. My heroes memang sayang sangat dengan baby Twinkle ni, tapi my youngest tu ada sikit 'jealous' kalau I carry baby Twinkle. Dia siap menangis-nangis. Adoiiiii! Abang2 yang lain pulak no mercy gelak-gelakkan si Azan menangis. Ishhhh.... geleng kepala I tau dengan dorang ni.

Baby Twinkle is a smiley baby, and she loves to look at our face and 'chat' =) The only times she cried yesterday was when she wanted milk and also when sleepy. Dia sleep dalam buai, rumah I takde buai so after I burped her after feeding tu I baring next to her, satu tangan pegang her hand lagi satu tangan tepuk2 peha dia. Alhamdulillah dia sleep, tapi sekejap2 aje lah. But at least tidur juga lah.

Haaa, ni dia baby Twinkle tu! :)

This was after I bathed her, she loves water!

Babies are sooooooo cute kan? I love them babies, they smell reallyyyyyy goooood too. and I have this thing tau, I tak boleh tengok baby lama-lama. Sebab nanti I rasa geram geram geram kan, I rasa macam nak gigit-gigit dorang tau! Hahahah, bahaya I ni kan?

But no no no, no more babies for me ya. My quota 4 aje, and Mr Ako agrees with me on this. Cukuplah 4 superheroes tu. Alhamdulillah ke atas nikmat yang diberi :)

And speaking of babies, akan ada penambahan bilangan keluarga belah family Mr. Ako tahun ni InsyaAllah. Dapat 2 cucu lagi my parents in law nanti :)


No comments:

OF LOVE. OF LIFE. OF US

Daisypath Anniversary Years Ticker