Tuesday, December 29, 2009

Thank U Honeylanz! Muahs!

That day kan I ada masuk contest tau, yang Honeylanz buat kat blog dia. Teka jumlah duit yang ada dalam labu sayong... Haaaaa.... I la pemenang bertuah contest tu sebab I dapat teka paling tepat. I was so happy because this is the first time ever I won in a contest by rakan blogger =) Teruja? Sudah pasti! Melompat kegembiraan seperti terkena loteri? Sudah tentu! Eh tapi loteri harammmmm, yg ni halal lagi suci.. hehe

Last week lagi Honeylanz dah poslajukan kepada daku tapi the day sampai tu, I was not home. Masa tu kan busy coz my brother's wife gave birth kan. I was running around helping out. Right after that, I went off to Terengganu for my brother in law's wedding. Yesterday was tiring also as ALL my boys fell sick, including hubby! He was flat out! Jarang dia menyerah kalah but yesterday memang dia tak boleh tahan dah. The doctor prescribed him with nearly a dozen different types of medication! I was worried!

So jadiknya, hari ni lah I pegi claim my poslaju. Tak sabar punya pasal, I went to Glenmarie to collect it myself. The box was wrapped in a pretty wrapper full of colourful stars! But the Poslaju ppl handled it roughly so the box dah a bit kemek..huk huk.. But takpe, coz barang dalam tu yg penting kan...


TADAAAAAAA

It's a very sweet and pretty bakul compartment with ribbons and lace and roses by Lovely Lace.
Love It!

And also a pretty hanging potpourri...
Sangat Suka!





AND
yang special


I dapat lanyard RapidKL ;)
He He


Thank You So Much HONEYLANZ!
U r a Star :)


10 comments:

Lady of Leisure said...

wow congrats...!
:)

btw, skrg ni musim batuk demam n selsema kan... semoga yr boys and husband segera sembuh..

eynda said...

Tahniah!! :-)

razmanta said...

wahhh..lawa la bakul n potpuri tu..nway congrats

esh said...

:D
tahniah!!! seronoknyee dpt hadiah kan?

haiii...bila la i nak join contest montest ni....hehehe

Azmiezas said...

Congrates ya...pandai u teka..

fizamior said...

congrats babe!!! terernye!!!

abrahyn said...

wahhhhhhhhhh bertuahnyer badan......harus semerbak je lpas ni bilik u ye :)

superheroes' mom said...

ladyleisure, thanks.
betul, musim org sakit nak masuk tahun baru... lady take care ye..

eynda, mekasih!!

razmanta... a'ah..lawa hadiah nya... seronok :)

esh, mmg kalau menang something rasa beshhh sgt... hehe

Azmiemas, tak sangka teka terus menang. tapi jawapan I tu yg paling hampir tepat je

fizamior, bukan terrer u.... lucky strike..heh heh

abrahyn.... mmg semerbak baunya, lenaaaaaa I tido mlm tadi...hehe


Thanks Babes!

Anonymous said...

sorry lambat dropping by... congrats lg sekali n im glad u like it ;)

superheroes' mom said...

thanks again has :)

OF LOVE. OF LIFE. OF US

Daisypath Anniversary Years Ticker